Pyörät toimitetaan täysin koottuina ja lähes ajovalmiina, ohjaustanko vain ajoasentoon ja menoksi!
Tutustu alennusportaisiimme tai lisää tuote ostoskoriin, alennukset lasketaan automaattisesti.

Työsuhdepyörä ? Työsuhdepyörän hankkiminen ei ole koskaan ollut näin helppoa, voit tilata pyörän suoraan verkkokaupasta. Lisää tietoa täältä!

Orbea MyO
Orbea MyO -räätälöinti, suunnittele unelmiesi pyörä! Valtaosa Orbean pyöristä on kustomoitavissa, suunnittele alusta asti väritystä ja osia myöten. Aloita Orbean sivuilta ja ota meihin yhteyttä!

7199,00 €

Oranssi
47 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
49 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
51 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
53 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
55 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
57 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
60 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
  • Orbea Orca 2024 OMR hiilikuiturunko
  • Shimano Ultegra Di2 R8150 2x12 sähkövaihteisto
  • Shimano R8170 hydrauliset levyjarrut
  • Oquo Road Performance RP45LTD hiilikuitukiekot
Markkinoilla on todella paljon pyöriä jotka tarjoavat reilusti mukautuvuutta, neutraalin ajoasennon ja rennon helppoa käsittelyä, Orca ei ole yksi kyseisistä pyöristä!
Orbea Orca on suunniteltu kuskille jonka vuotuiset ajokilometrit ovat 6000, jo helmikuussa, kuskille joka pystyy ylläpitämään 500 W tehoja keskellä talvea. Kuskille jonka jalat näyttävät revityn vuoren kyljistä, kuskille jota et ole koskaan voittanut. Orca on kisakuskeille ja koville maantiemimmeille ja kundeille sekä hulluille jotka eivät ole edes harkinneet periksi antamista kesken lenkin! Orca on kuskille joka käyttää niin äärettömän pitkiä aikoja keskustellen wateista ja treenaamisesta, ettet kuvittelisikaan kutsuvasi häntä bileisiisi. Ei hän kyllä tulisikaan sillä palautumisen kannalta on parempi mennä nukkumaan. Orca ei ole joka kuskille - mutta oletko sinä se kuski?
Noniin, selväksi siis tuli että Orca ei ole rennon geometrian maantipyörä jokaiselle. Vaikket haluaisikaan ehkä aivan kokonaisuudessaan olla kuvauksen kuski niin Orca voisi silti olla sinulle :)

Paino. Aerodynaamisimmat pyörät eivät voi koskaan olla kevyimpiä, kuten kevyimmät pyörät eivät myöskään voi olla kaikkein aerodynaamisimpia. Jos samaa pyörää koitetaan suunnitella olemaan liian montaa asiaa samanaikaisesti, lopputulos on yleensä melkoinen kompromissi. Tästä syystä Orca ja Orca Aero ovat eri malleja. Orcan osalta on keskitytty erityisesti pyörän keveyteen ja runkojen painot ovatkin maininnan arvoiset, OMX hiilikuiturunko 745 g ja OMR hiilikuiturunko sekin vain 1030 g. Keveimmillään kokonainen pyörä (M10i LTD malli) hätkähdyttävät 6,70 kg! Keveys on saavutettu keskittymällä erityisesti yksityiskohtiin, ei grammaakaan ylimääräistä siellä missä sitä ei tarvita, yksinkertaistetaan muotoilua sekä tietysti valitaan hintaryhmänsä parhaimmat osat.

Jäykkyys. Kevyen pyörän suunnittelu ja valmistaminen ei sinänsä ole mitenkää eritysen vaikeaa, mutta jos sen pitäisi vielä kestää ajamista ja olla hyvä siinä, tulee hommasta melkoisesti haastavampaa. Orcan suunnittelussa keskityttiin erityisesti siihen että pyörä tottelee mukisematta vahvimpienkin kuskien alla. Tämä luonnollisesti on otettu huomioon eri runkokojen kohdalla. Valtaosa kuskin tehoista välittyy rungon viistoputkeen, takahaarukan alaputkiin sekä etuhaarukkaan. Orcan runko on näiltä osin muotoiltu ja rakennettu mahdollisimman jäykäksi, jolloin suurin osa kuskin tehoista siirtyy sinne mihin pitääkin, takarenkaalle.
Tuntuma. Tehojen siirtyminen ei kuitenkaan ole koko totuus suurta osaa ajamisessa ja jaksamisessa näyttelee luonnollisesti ajotuntuma. Orcan rungon vaakaputki ja takahaarukan yläputket on muita rungon osia ohuempia ja muotoiltu suodattamaan tien epätasaisuuksista johtuvaa tärinää. Lopputuloksena parempi tuntuma tiehen ja selkeästi pehmeämmät kyydit. Rengastilaan on myös kiinnitetty erityistä huomiota ja Orcaan mahtuukin 32 mm leveät renkaat.

Orbea Road Racing Geometry. Orca -malliston geometria on aggressiivinen ja ajoasento mahdollisimman aerodynaaminen sekä tehontuoton kannalta optimoitu. Kun tavoitteena on nopeus ja tehokkuus, Orca on oikea valinta. Jos ajosi painottuvat enemmän hieman rennompaan maantiepyöräilyyn tai todella pitkiin lenkkeihin, kannattaa tutustua myös Orbean Endurance geometrian Avant malleihin.

Tuotekoodi: ORORCAM20ILTD

Valmistaja: Orbea

Orbean tuotesivu

.
Runko:
Orbea Orca carbon OMR 2024, monocoque construction, HS 1,5", BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, internal cable routing.
Etuhaarukka:
Orbea Orca OMR ICR 2024, full carbon, 1-1/8" - 1,5" tappered head tube compatible, Thru axle 12x100mm, thread M12x2 P1.
Kammet:
Shimano Ultegra R8100 34x50t
Eturattaat:
34/50
Takapakka:
Shimano Ultegra R8100 11-30t 12-Speed
Polkimet:
Ei
Vaihtajat ja vivut:
Shimano Ultegra Di2
Jarrut:
Shimano R8170 Hydraulic Disc
Ohjainlaakeristo:
FSA 1-1/2" Integrated Aluminium Cup
Ohjaustanko:
OC Road Performance RP11 Carbon, Reach 80, Drop 125, w/Di2 hole
Ohjainkannatin:
OC Road Performance RP10, -8º
Satula:
Fizik Vento Antares R3 Kium Rail 140mm
Istuinkannatin:
OC Performance XP10-S Carbon, 27.2mm, Setback 20
Kiekot:
Oquo Road Performance RP45LTD
Renkaat:
Vittoria Corsa Pro G2.0 TLR 700x28c
Paino:
-
Shimano R550 polkimet, musta

Shimano R550 polkimet, musta

Varastossa

69,90 €

Bell XR Spherical

Uudenlainen Gravel-, XC- ja maantiekypärä

Varastossa

249,90 €

Tutustu tarkemmin
  • Entistä paremmin suojaava Spherical Mips
  • Takaosan muotoilu suojaa paremmin takaraivoa
  • Helppokäyttöinen Fidlock-magneettisolki
  • 18 tuuletusaukkoa viilentää päätä tehokkaasti
  • Fusion In-Mold-polykarbonaattikuori
  • Progressive layering antaa tehokkaamman suojan kaatumisiin
  • Paino M-koossa 285g

Shimano RC702

Kisavalmis maantiekenkä vaativalle harrastajalle

Varastossa

249,00 €

Tutustu tarkemmin
  • Miesten malli
  • Jäykkä hiilikuitupohja optimaaliseen voimantuottoon
  • Kaksi erillistä Boa -kiristysmekanismia
  • Materiaalina kevyt ja hengittävä synteettinen nahka
  • SPD-SL yhteensopiva
  • Shimano Dynalast -lesti
  • S-Phyre-kengistä tuttuja ominaisuuksia
  • Jäykkyystaso 10/12

Viimeksi katsomasi

SRAM NX osasarja BB30 1x11

SRAM NX osasarja BB30 1x11

Varastossa

420,00 €

Tutustu tarkemmin
  • Kampisarja NX BB30, 175 mm, 32T, Ø94 BCD
  • Takarataspakka PG-1130 11-42T
  • Ketju PC-1110, 114 lenkkiä
  • NX vaihdevipu, pantakiinnitys
  • NX takavaihtaja
  • Keskiölaakeri myydään erikseen!
Takakiekko 622 8-10v-kasetti musta disc

Takakiekko 622 8-10v-kasetti musta disc

6-pultti

Varastossa

89,90 €

Tutustu tarkemmin
  • Vanteen koko: 14-622
  • Navan koko: 9 x 135 mm, pikalinkkuakselilla.
  • Alumiininen tuplapohjavanne
  • Napa: kasetti 8/9/10/maasto 11 (Hyperglide)
  • 2 mm mustat pinnat
  • Jarrulevyn kiinnitys: 6-pultti

Pikaventtiilin sisuskalut

Schwalbe

Varastossa

1,00 €

Tutustu tarkemmin
  • Pikaventtiili / Dunlop-venttiili sisärenkaisiin
16
WTB Proterra Light i27 622 TCS 148x12 32h HG

WTB Proterra Light i27 622 TCS 148x12 32h HG

6-pultti takakiekko

Varastossa

299,00 € 249,00 €

Tutustu tarkemmin
  • 27-622 vannekoko.
  • TCS 2.0 tubeless-yhteensopiva.
  • 32 pinnaa perinteisellä J-mutkalla, helppo löytää uusia
    tarvittaessa!
  • Shimano HG 11 tyyppiselle takarataspakalle.
  • 148 x 12 mm läpiakselille.
  • 6-pultti jarrulevylle, vain levyjarruille.
  • Konelaakeroitu napa 6-kyntisellä 3.7 asteen
    kasettirungolla.
  • Paino 1038g.