Orbea Orca M20
Haluatko olla nopea? Orca kuuluu Orbean MyO custom -
ohjelmaan: suunnittele oma pyöräsi, ota yhteyttä!
Orbea MyO -räätälöinti, suunnittele unelmiesi pyörä! Valtaosa Orbean
pyöristä on kustomoitavissa, suunnittele alusta asti väritystä ja osia myöten.
Aloita Orbean sivuilta ja
ota meihin yhteyttä!
3339,00 €
- Orbea Orca OMR hiilikuiturunko
- Täysi Shimano Ultegra R8000 osasarja, 2x11 vaihteisto
- Shimano R8070 hydrauliset levyjarrut
Markkinoilla on todella paljon pyöriä jotka tarjoavat
reilusti mukautuvuutta, neutraalin ajoasennon ja rennon
helppoa käsittelyä, Orca ei ole yksi kyseisistä pyöristä!
Orbea Orca on suunniteltu kuskille jonka vuotuiset ajokilometrit ovat 6000, jo helmikuussa, kuskille joka pystyy ylläpitämään 500 W tehoja keskellä talvea. Kuskille jonka jalat näyttävät revityn vuoren kyljistä, kuskille jota et ole koskaan voittanut. Orca on kisakuskeille ja koville maantiemimmeille ja kundeille sekä hulluille jotka eivät ole edes harkinneet periksi antamista kesken lenkin! Orca on kuskille joka käyttää niin äärettömän pitkiä aikoja keskustellen wateista ja treenaamisesta, ettet kuvittelisikaan kutsuvasi häntä bileisiisi. Ei hän kyllä tulisikaan sillä palautumisen kannalta on parempi mennä nukkumaan. Orca ei ole joka kuskille - haluaisitko kuitenkin olla se kuski?
Noniin, selväksi siis tuli että Orca ei ole rennon geometrian maantipyörä jokaiselle. Vaikket haluaisikaan ehkä aivan kokonaisuudessaan olla kuvauksen kuski niin Orca voisi silti olla sinulle :)
Jäykkä ja maksimaaliseen voimansiirtoon suunniteltu Toray T700, T800 ja M40J kuiduista tehty hiilikuiturunko, jäykkä sieltä mistä tarvitaan, mukava ja värinöitä suodattava toisaalta. Shimanon laatukomponentit läpi pyörän.
Valtaosa kuskin tehoista välittyy rungon viistoputkeen, takahaarukan alaputkiin sekä etuhaarukkaan. Orcan runko on näiltä osin muotoiltu ja rakennettu mahdollisimman jäykäksi, jolloin suurin osa kuskin tehoista siirtyy sinne mihin pitääkin, takarenkaalle.
Tehojen siirtyminen ei kuitenkaan ole koko totuus, suurta osaa ajamisessa ja jaksamisessa näyttelee luonnollisesti ajotuntuma. Orcan rungon vaakaputki ja takahaarukan yläputket on muita rungon osia ohuempia ja muotoiltu suodattamaan tien epätasaisuuksista johtuvaa tärinää. Lopputuloksena parempi tuntuma tiehen ja selkeästi pehmeämmät kyydit.
Orbea Road Racing Geometry. Orca -malliston geometria on aggressiivinen ja ajoasento mahdollisimman aerodynaaminen sekä tehontuoton kannalta optimoitu. Kun tavoitteena on nopeus, Orca on oikea valinta. Jos ajosi painottuvat enemmän hieman rennompaan maantiepyöräilyyn tai todella pitkiin lenkkeihin, kannattaa tutustua Orbean Endurance geometrian Avant malleihin.
Orbea Orca on suunniteltu kuskille jonka vuotuiset ajokilometrit ovat 6000, jo helmikuussa, kuskille joka pystyy ylläpitämään 500 W tehoja keskellä talvea. Kuskille jonka jalat näyttävät revityn vuoren kyljistä, kuskille jota et ole koskaan voittanut. Orca on kisakuskeille ja koville maantiemimmeille ja kundeille sekä hulluille jotka eivät ole edes harkinneet periksi antamista kesken lenkin! Orca on kuskille joka käyttää niin äärettömän pitkiä aikoja keskustellen wateista ja treenaamisesta, ettet kuvittelisikaan kutsuvasi häntä bileisiisi. Ei hän kyllä tulisikaan sillä palautumisen kannalta on parempi mennä nukkumaan. Orca ei ole joka kuskille - haluaisitko kuitenkin olla se kuski?
Noniin, selväksi siis tuli että Orca ei ole rennon geometrian maantipyörä jokaiselle. Vaikket haluaisikaan ehkä aivan kokonaisuudessaan olla kuvauksen kuski niin Orca voisi silti olla sinulle :)
Jäykkä ja maksimaaliseen voimansiirtoon suunniteltu Toray T700, T800 ja M40J kuiduista tehty hiilikuiturunko, jäykkä sieltä mistä tarvitaan, mukava ja värinöitä suodattava toisaalta. Shimanon laatukomponentit läpi pyörän.
Valtaosa kuskin tehoista välittyy rungon viistoputkeen, takahaarukan alaputkiin sekä etuhaarukkaan. Orcan runko on näiltä osin muotoiltu ja rakennettu mahdollisimman jäykäksi, jolloin suurin osa kuskin tehoista siirtyy sinne mihin pitääkin, takarenkaalle.
Tehojen siirtyminen ei kuitenkaan ole koko totuus, suurta osaa ajamisessa ja jaksamisessa näyttelee luonnollisesti ajotuntuma. Orcan rungon vaakaputki ja takahaarukan yläputket on muita rungon osia ohuempia ja muotoiltu suodattamaan tien epätasaisuuksista johtuvaa tärinää. Lopputuloksena parempi tuntuma tiehen ja selkeästi pehmeämmät kyydit.
Orbea Road Racing Geometry. Orca -malliston geometria on aggressiivinen ja ajoasento mahdollisimman aerodynaaminen sekä tehontuoton kannalta optimoitu. Kun tavoitteena on nopeus, Orca on oikea valinta. Jos ajosi painottuvat enemmän hieman rennompaan maantiepyöräilyyn tai todella pitkiin lenkkeihin, kannattaa tutustua Orbean Endurance geometrian Avant malleihin.
Tuotekoodi: ORORCAM20
Valmistaja: Orbea
- Runko:
- Orbea Orca carbon OMR Disc, monocoque construction, HS 1,5", BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, Speed release compatible dropout, Internal Cable Routing, EC/DC compatible
- Etuhaarukka:
- Orbea carbon fork 2021, aluminum steerer, 1- 1/8" head tube
- Kammet:
- Shimano Ultegra R8000
- Eturattaat:
- 34x50t
- Takapakka:
- Shimano 105 R7000 11-30t 11-Speed
- Polkimet:
- Ei
- Vaihtajat ja vivut:
- Shimano Ultegra R8000
- Jarrut:
- Shimano Ultegra R8000
- Ohjainlaakeristo:
- FSA 1-1/8 - 1-1/2" Integrated Aluminium Cup ACB Bearings
- Ohjaustanko:
- OC RP20-R Road Performance Riser, Drop 125, Reach 70, Rise 15, w/Di2 hole
- Ohjainkannatin:
- OC1 31.8mm interface -6º
- Satula:
- Fizik Aliante R5
- Istuinkannatin:
- OC2 Carbon 27.2 Offset 20
- Kiekot:
- Orbea wheel Ready 19 with 12mm E-Thru hubset Shimano RS470 28H
- Renkaat:
- Vittoria Zafiro V Rigid bead 700x28c
- Paino:
- -