379,00 €

Etujarru Tulossa
21.06.2024
Takajarru Tulossa
21.06.2024
  • Ennennäkemätöntä jarrutehoa Sramilta
  • Mineraaliöljyllä
  • Jarrupalan kontaktisäätö + kahvan etäisyyden säätö
  • Titaanipultit
Sramin historian tehokkain jarru, helposti kontrolloitavaa voimaaa ja äärimmäistä tehoa.

Enemmän tehoa. Mavenissa on lähes 50% enemmän jarrutustehoa kuin aiemmassa lippulaivamallissa Codessa. Vaikka teho onkin yksi jarrujen oleellisimmista asioista, teholla ei juuri tee mitään ilman sen hyvää hallintaa. Maven vaatii kolmanneksen vähemmän jarrukahvan puristusvoimaa saavuttaakseen saman tehon kuin Codet, vähentäen käsien väsymistä ja mahdollistaen kovempaa ajamisen pidempään.

Neljä erittäin suurta jarrumäntää, kaksi 19,5mm ja kaksi 18mm, tuottavat reilusti enemmän tehoja jarrupaloihin. Suuremmat jarrumännät on suunniteltu yhdessä jarrukahvan kanssa erinomaisen puristussuhteen saavuttamiseksi. Sramin jarruilla aiemmin ajaneet ovat heti kotonaan jarrujen kanssa. Tutun tuntuinen jarrukahva, kahvan etäisyyden säätö, jarrutuksen kontaktin säätö ja yleinen ergonomia ovat tuttua taattua laatua Codeista.

Swinglink tehonhallinta muuttaa jarrun tuottamaa tehoa jarrukahvan liikkeen mukana. Mitä pidemmälle kahvaa vetää, sitä enemmän tehoa jarru tuottaa. Progressiivinen tehontuotto on yksi oleellisimmista asioista hallitun ja samalla tehokkaan jarruttamisen saavuttamiseksi.

Erittäin tukeva jarrukaliperi. Neljä massiivista kiristyspulttia eivät ole vain näön vuoksi, vaan estävät jarrua elämästä ja siten vähentävät materiaalin elämisestä johtuvaa tehohäviötä.

Sopiva jarrulevyn koko? Suurempi ei aina välttämättä ole parempi, ainakaan silloin kun itse jarru on riittävän hyvä. Sram suosittelee Mavenin kohdalla kokeilemaan erikokoisia jarrulevyjä, aloittaen pienimmästä ja tarpeen mukaan siirtyen suurempaan, miksi? Liian suuri jarrulevy ei välttämättä lämpene koskaan optimaaliseen lämpötilaan, eikä jarru pure silloin kuten suunniteltu. Expert Kitin kanssa kokeilu on helppoa, sillä mukana tulee useita jarrulevykokoja adaptereineen. Jarrulevyn värimuutoksista on helppo haarukoida sopiva koko omaan käyttöön: 1. Ruskea tai pronssinen värimuutos tarkoittaa optimia 2. Lila tai sateenkaaren värien värimuutos tarkoittaa että jarrulevyt kuumenevat liikaa ja olisi syytä vaihtaa suurempaan 3. Ei värimuutoksia, jarrulevy ei lämpene tarpeeksi ja pienempi levy olisi parempi.

Tuotekoodi: SRAMAVENU

Valmistaja: SRAM

Sramin tuotesivu

Kahvan materiaali:
Alumiini
Jarrusatulan materiaali:
Alumiini
Pulttien materiaali:
Titaani
Väri:
Punainen
Kontaktipisteen säätö:
Kyllä
Kahvan etäisyyden säätö:
Kyllä, ilman työkaluja
Jarruneste:
Maxima mineraaliöljy
Paino:
362g

Viimeksi katsomasi

Abus Shimano akkulukko

Abus Shimano akkulukko

ulkoiselle akulle

Varastossa

49,00 €

Tutustu tarkemmin
  • Yhteensopiva lukko Shimanon ulkoisen akun telakkaan.
  • Sisältää avaimen ja lukon.
Shimano levyjarruadapteri taka 160 mm PM-FM

Shimano levyjarruadapteri taka 160 mm PM-FM

post mount -> flat mount

Varastossa

21,90 €

Tutustu tarkemmin
  • Takahaarukkaan, jossa flat mount-jarrusatulan
    kiinnityspaikka.
  • 160 mm jarrulevylle.
DT Swiss XRC 1501 Spline 29" etukiekko

DT Swiss XRC 1501 Spline 29" etukiekko

15/110 mm

Varastossa

740,00 €

Tutustu tarkemmin
  • Laadukas DT Swissin 240 -läpiakselinapa.
  • Tubeless-yhteensopiva hiilikuituvanne hookless-
    muotoilulla.
  • Vanteen 30 mm sisäleveys tarjoaa tukea leveämmille
    renkaille.
  • Kevennetyt DT Competition race Straightpull -pinnat.
  • Sisältää tubeless-venttiilin ja -teipin & IS 6-pultti-
    jarrulevyadapterin.
  • Paino: 728 grammaa.
XLC Almada Work-E Xtra LED CC-C07 2-in-1

XLC Almada Work-E Xtra LED CC-C07 2-in-1

2:lle pyörälle, vetokoukkuun

Varastossa

650,00 €

Tutustu tarkemmin
  • Mahdollista kuljettaa kahta sähköpyörää
  • Painoraja per pyörä: 30kg
  • Renkaan maksimi leveys 3"
  • 2-in-1 rakenne: Kuljetusteline ja korjausteline
  • Telineen saa kallistettua pyörien ollessa kiinnitettynä
  • Sopii kaikille runkomateriaaleille sekä täysjoustoille
  • LED-takavalot
  • Säädettävä ja lukittava kiinnike vetokoukkuun