Orbea Oiz H20
Todellinen XC / trail -tykki! Oiz kuuluu Orbean MyO -
customohjelmaan, räätälöi unelmiesi pyörä, ota yhteyttä! Oiz
kuuluu myös testivalikoimaamme, testaa ennen ostoa!
Orbean mallisto on valtavan laaja ja monesta mallista useita eri värejä sekä lähes
kaikki pyörät räätälöitävissä, sivuillamme on näkyvissä
ja suoraan tilattavissa vain osa mallistosta. Tutustu
Orbean sivuilla ja
ota yhteyttä meihin kun mieleinen malli on löytynyt!
3549,00 €
Oranssi | ||
---|---|---|
S |
Ei varastossa Kysy saatavuus: |
|
M |
Varastossa
Toimitus:
10pv
|
|
L |
Varastossa
Toimitus:
3pv
|
|
XL |
Varastossa
Toimitus:
10pv
|
- Orbea Oiz Hydro High Polished alumiinirunko
- Fox 32 Float Rhythm 120 Remote Push-Unlock QR15x110
joustohaarukka - Fox i-line DPS Performance 120mm Remote
- SRAM GX Eagle 1x12 vaihteisto
- Shimano M6100 hydrauliset levyjarrut
- OC MC20 Mountain Control Dropper hissitolppa
- Tubeless yhteensopivat kiekot Maxxis Ikon renkailla
Nopeimmat kierrosajat, jyrkimmät nousut, rajuimmat
kiihdytykset, kovimmat kuskit; Orbea Oiz on teille!
Todelliseen XC ajoon suunniteltu Oiz on kotonaan niin
kotipolkujesi vaihtelevassa maastossa kuin pitkissä XC -
kisoissa.
Tehty lentämään, ei kompromisseja! 120 mm joustomatkan ympärille suunniteltu uudistunut 2023 malli. Moderni XC - geometria, erittäin hienostunut jousitus, enemmän hauskanpitoa, keveyttä ja suorituskykyä unohtamatta.
Uusi Oiz on nopeampi ja hauskempi alamäissä, mutta myös tehokkaampi ylämäkeen kiivetessä. Oiz on kompromissiton XC -pyörä, mutta se ei suinaan tarkoita etteikö se olisi samalla erinomaisen hauska ajettava. Uudistunut runkogeometria. Modernin XC -pyörän tulee täyttää enemmän vaatimuksia kuin koskaan ennen. Orbean No Compromise Geometry on suunniteltu tiiviissä yhteistyössä kisakuskien kanssa selviytymään haastavimmistakin kisapätkistä, jotka muuten maailmalla XC:ssä lähestyvät vaativuudeltaan paikoitellen Suomienduron kisapätkiä. Satulaputki on entistä jyrkemmässä kulmassa, rungon reach -mitta on pidentynyt sekä keulakulma loiventunut. Muutokset antavat kuskille paremmat mahdollisuudet pysyä kuskina eikä siirtyä rajummassakaan maastossa matkustajaksi.
Integraatio. Jarruletkut ja vaijerinkuoret on viety elegantisti ohjainlaakeriston kautta rungon sisään, simppeliä ja visuaalisesti erittäin miellyttävää. Ja älkää huoliko, ohjaamoa pystyy kyllä säätämään ja kannattimia vaihtamaan mieleisiksi ja tähän on Orbealla valmis pakettikin jos ohjaamon sijainti ei ole mieleinen. Rungossa on myös sisäiset ohjurit vientejä varten mahdollisia vaihtotöitä ja huoltoja helpottamaan.
Rungon jäykkyys. Jäykkyys on kriittistä voiman maksimaaliselle siirtymiselle kammista renkaisiin, mutta rungosta voi myös tehdä liian jäykän, jolloin ajaminen vaikeutuu ja pyörä ei enää seuraa kunnolla alustan muotoja. Oizissa on keskitytty erityisesti tämän tasapainon saavuttamiseen runkoputkien muotoilulla ja materiaalivalinnoilla sekä laakeriston laakereja suurentamalla.
Yksinkertaisesti paras runko materiaalista riippumatta. OMX hiilikuitu tarjoaa keveimmän mahdollisen rungon (ainoastaan 1740g), OMR hiilikuitu puolestaan samat ominaisuudet aavistuksen painavampana. Alumiinirunkoista Oizia on vaikea erottaa hiilikuituisesta erittäin hienosti viimeisteltyjen saumakohtien ansiosta.
Jousitus. Uusi Oiz on alusta asti suunniteltu 120 mm joustomatkalle, joustoa on riittävästi ja tehokkaasti käytettävissä. Jousituksen kinematiikka keskittyy tehokkaaseen ja kontrolloituun polkemiseen, kyseessä kuitenkin on puhdasverinen XC -pyörä.
Näin lopuksi todettakoon että hyvin moni hankkii tai on hankkimassa itselleen tarpeettoman "myllyä" maastopyörää suhteutettuna siihen mitä omat ajot oikeasti ovat. Oizeja löytyy meiltäkin henkilökunnan omasta käytöstä ja se onkin myös paljon enemmän kuin pelkästään XC -kisapyörä. Se on erittäin nopea, tunnokas ja kykenevä, erittäin hauska lenkkipyörä. Oiz kuuluu luonnollisesti testipyörävalikoimaamme, testaa siis itse ja saatat yllättyä!
Tehty lentämään, ei kompromisseja! 120 mm joustomatkan ympärille suunniteltu uudistunut 2023 malli. Moderni XC - geometria, erittäin hienostunut jousitus, enemmän hauskanpitoa, keveyttä ja suorituskykyä unohtamatta.
Uusi Oiz on nopeampi ja hauskempi alamäissä, mutta myös tehokkaampi ylämäkeen kiivetessä. Oiz on kompromissiton XC -pyörä, mutta se ei suinaan tarkoita etteikö se olisi samalla erinomaisen hauska ajettava. Uudistunut runkogeometria. Modernin XC -pyörän tulee täyttää enemmän vaatimuksia kuin koskaan ennen. Orbean No Compromise Geometry on suunniteltu tiiviissä yhteistyössä kisakuskien kanssa selviytymään haastavimmistakin kisapätkistä, jotka muuten maailmalla XC:ssä lähestyvät vaativuudeltaan paikoitellen Suomienduron kisapätkiä. Satulaputki on entistä jyrkemmässä kulmassa, rungon reach -mitta on pidentynyt sekä keulakulma loiventunut. Muutokset antavat kuskille paremmat mahdollisuudet pysyä kuskina eikä siirtyä rajummassakaan maastossa matkustajaksi.
Integraatio. Jarruletkut ja vaijerinkuoret on viety elegantisti ohjainlaakeriston kautta rungon sisään, simppeliä ja visuaalisesti erittäin miellyttävää. Ja älkää huoliko, ohjaamoa pystyy kyllä säätämään ja kannattimia vaihtamaan mieleisiksi ja tähän on Orbealla valmis pakettikin jos ohjaamon sijainti ei ole mieleinen. Rungossa on myös sisäiset ohjurit vientejä varten mahdollisia vaihtotöitä ja huoltoja helpottamaan.
Rungon jäykkyys. Jäykkyys on kriittistä voiman maksimaaliselle siirtymiselle kammista renkaisiin, mutta rungosta voi myös tehdä liian jäykän, jolloin ajaminen vaikeutuu ja pyörä ei enää seuraa kunnolla alustan muotoja. Oizissa on keskitytty erityisesti tämän tasapainon saavuttamiseen runkoputkien muotoilulla ja materiaalivalinnoilla sekä laakeriston laakereja suurentamalla.
Yksinkertaisesti paras runko materiaalista riippumatta. OMX hiilikuitu tarjoaa keveimmän mahdollisen rungon (ainoastaan 1740g), OMR hiilikuitu puolestaan samat ominaisuudet aavistuksen painavampana. Alumiinirunkoista Oizia on vaikea erottaa hiilikuituisesta erittäin hienosti viimeisteltyjen saumakohtien ansiosta.
Jousitus. Uusi Oiz on alusta asti suunniteltu 120 mm joustomatkalle, joustoa on riittävästi ja tehokkaasti käytettävissä. Jousituksen kinematiikka keskittyy tehokkaaseen ja kontrolloituun polkemiseen, kyseessä kuitenkin on puhdasverinen XC -pyörä.
Näin lopuksi todettakoon että hyvin moni hankkii tai on hankkimassa itselleen tarpeettoman "myllyä" maastopyörää suhteutettuna siihen mitä omat ajot oikeasti ovat. Oizeja löytyy meiltäkin henkilökunnan omasta käytöstä ja se onkin myös paljon enemmän kuin pelkästään XC -kisapyörä. Se on erittäin nopea, tunnokas ja kykenevä, erittäin hauska lenkkipyörä. Oiz kuuluu luonnollisesti testipyörävalikoimaamme, testaa siis itse ja saatat yllättyä!
Tuotekoodi: OROIZH20
Valmistaja: Orbea
- Runko:
- Orbea Oiz Hydro High Polished, Alloy link, Boost, BSA, SIC, UFO, I-Line shock
- Etuhaarukka:
- Fox 32 Float Rhythm 120 Remote Push-Unlock QR15x110
- Takaiskari:
- Fox i-line DPS Performance 120mm Remote Push- Unlock Evol custom tune190x45mm
- Kammet:
- SRAM Stylo 6K Eagle Dub Boost 32t Steel
- Eturattaat:
- 32
- Takapakka:
- SRAM PG-1230 Eagle 11-50t 12-Speed
- Polkimet:
- Ei
- Vaihtajat ja vivut:
- SRAM GX Eagle Lunar
- Jarrut:
- Shimano M6100 Hydraulic Disc
- Ohjainlaakeristo:
- Acros Alloy 1-1/8 - 1-1/2" Integrated
- Ohjaustanko:
- Alloy, 31.8mm, Flat, 740mm, Sweep 9
- Ohjainkannatin:
- OC Mountain Performance MP21, -6º
- Satula:
- Selle Italia Model X FecAlloy Rail 145x248mm
- Istuinkannatin:
- OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper
- Kiekot:
- Alloy, Tubeless, 25c, 32H
- Renkaat:
- Maxxis Rekon Race 2.35" 120 TPI Exo TLR
- Paino:
- -
Endura Pro SL Koroyd
Enduran uutuuskypärä integroidulla Koroyd -kennorakenteella
Varastossa204,90 €
35
Shimano RC500
Kevyt, jäykkä ja suorituskykyinen maantiekenkä järkihintaan
Varastossa153,90 € 98,99 €