
- Orbea Orca OMR hiilikuiturunko
- Täysi Shimano Ultegra R8000 osasarja, 2x11 vaihteisto
- Shimano R8070 hydrauliset levyjarrut
Orbea Orca M20
Haluatko olla nopea? Orca kuuluu Orbean MyO custom -
ohjelmaan: suunnittele oma pyöräsi, ota yhteyttä!
Hinta sis. alv 25.5%
alkaen: 3 339,00 €
- koko
Valitse ominaisuudet.
Haluan pyörän työsuhdepyöräksi
Pyörät toimitetaan
täysin koottuina ja lähes ajovalmiina,
ohjaustanko vain ajoasentoon ja menoksi!
Tutustu alennusportaisiimme tai lisää tuote ostoskoriin, alennukset lasketaan automaattisesti.
Työsuhdepyörä ? Työsuhdepyörän hankkiminen ei ole koskaan ollut näin helppoa, voit tilata pyörän suoraan verkkokaupasta. Lisää tietoa täältä!

Orbea MyO -räätälöinti, suunnittele unelmiesi pyörä! Valtaosa Orbean pyöristä on kustomoitavissa, suunnittele alusta asti väritystä ja osia myöten. Aloita Orbean sivuilta ja ota meihin yhteyttä!
Markkinoilla on todella paljon pyöriä jotka tarjoavat
reilusti mukautuvuutta, neutraalin ajoasennon ja rennon
helppoa käsittelyä, Orca ei ole yksi kyseisistä pyöristä!
Orbea Orca on suunniteltu kuskille jonka vuotuiset ajokilometrit ovat 6000, jo helmikuussa, kuskille joka pystyy ylläpitämään 500 W tehoja keskellä talvea. Kuskille jonka jalat näyttävät revityn vuoren kyljistä, kuskille jota et ole koskaan voittanut. Orca on kisakuskeille ja koville maantiemimmeille ja kundeille sekä hulluille jotka eivät ole edes harkinneet periksi antamista kesken lenkin! Orca on kuskille joka käyttää niin äärettömän pitkiä aikoja keskustellen wateista ja treenaamisesta, ettet kuvittelisikaan kutsuvasi häntä bileisiisi. Ei hän kyllä tulisikaan sillä palautumisen kannalta on parempi mennä nukkumaan. Orca ei ole joka kuskille - haluaisitko kuitenkin olla se kuski?
Noniin, selväksi siis tuli että Orca ei ole rennon geometrian maantipyörä jokaiselle. Vaikket haluaisikaan ehkä aivan kokonaisuudessaan olla kuvauksen kuski niin Orca voisi silti olla sinulle :)
Jäykkä ja maksimaaliseen voimansiirtoon suunniteltu Toray T700, T800 ja M40J kuiduista tehty hiilikuiturunko, jäykkä sieltä mistä tarvitaan, mukava ja värinöitä suodattava toisaalta. Shimanon laatukomponentit läpi pyörän.
Valtaosa kuskin tehoista välittyy rungon viistoputkeen, takahaarukan alaputkiin sekä etuhaarukkaan. Orcan runko on näiltä osin muotoiltu ja rakennettu mahdollisimman jäykäksi, jolloin suurin osa kuskin tehoista siirtyy sinne mihin pitääkin, takarenkaalle.
Tehojen siirtyminen ei kuitenkaan ole koko totuus, suurta osaa ajamisessa ja jaksamisessa näyttelee luonnollisesti ajotuntuma. Orcan rungon vaakaputki ja takahaarukan yläputket on muita rungon osia ohuempia ja muotoiltu suodattamaan tien epätasaisuuksista johtuvaa tärinää. Lopputuloksena parempi tuntuma tiehen ja selkeästi pehmeämmät kyydit.
Orbea Road Racing Geometry. Orca -malliston geometria on aggressiivinen ja ajoasento mahdollisimman aerodynaaminen sekä tehontuoton kannalta optimoitu. Kun tavoitteena on nopeus, Orca on oikea valinta. Jos ajosi painottuvat enemmän hieman rennompaan maantiepyöräilyyn tai todella pitkiin lenkkeihin, kannattaa tutustua Orbean Endurance geometrian Avant malleihin.
Orbea Orca on suunniteltu kuskille jonka vuotuiset ajokilometrit ovat 6000, jo helmikuussa, kuskille joka pystyy ylläpitämään 500 W tehoja keskellä talvea. Kuskille jonka jalat näyttävät revityn vuoren kyljistä, kuskille jota et ole koskaan voittanut. Orca on kisakuskeille ja koville maantiemimmeille ja kundeille sekä hulluille jotka eivät ole edes harkinneet periksi antamista kesken lenkin! Orca on kuskille joka käyttää niin äärettömän pitkiä aikoja keskustellen wateista ja treenaamisesta, ettet kuvittelisikaan kutsuvasi häntä bileisiisi. Ei hän kyllä tulisikaan sillä palautumisen kannalta on parempi mennä nukkumaan. Orca ei ole joka kuskille - haluaisitko kuitenkin olla se kuski?
Noniin, selväksi siis tuli että Orca ei ole rennon geometrian maantipyörä jokaiselle. Vaikket haluaisikaan ehkä aivan kokonaisuudessaan olla kuvauksen kuski niin Orca voisi silti olla sinulle :)
Jäykkä ja maksimaaliseen voimansiirtoon suunniteltu Toray T700, T800 ja M40J kuiduista tehty hiilikuiturunko, jäykkä sieltä mistä tarvitaan, mukava ja värinöitä suodattava toisaalta. Shimanon laatukomponentit läpi pyörän.
Valtaosa kuskin tehoista välittyy rungon viistoputkeen, takahaarukan alaputkiin sekä etuhaarukkaan. Orcan runko on näiltä osin muotoiltu ja rakennettu mahdollisimman jäykäksi, jolloin suurin osa kuskin tehoista siirtyy sinne mihin pitääkin, takarenkaalle.
Tehojen siirtyminen ei kuitenkaan ole koko totuus, suurta osaa ajamisessa ja jaksamisessa näyttelee luonnollisesti ajotuntuma. Orcan rungon vaakaputki ja takahaarukan yläputket on muita rungon osia ohuempia ja muotoiltu suodattamaan tien epätasaisuuksista johtuvaa tärinää. Lopputuloksena parempi tuntuma tiehen ja selkeästi pehmeämmät kyydit.
Orbea Road Racing Geometry. Orca -malliston geometria on aggressiivinen ja ajoasento mahdollisimman aerodynaaminen sekä tehontuoton kannalta optimoitu. Kun tavoitteena on nopeus, Orca on oikea valinta. Jos ajosi painottuvat enemmän hieman rennompaan maantiepyöräilyyn tai todella pitkiin lenkkeihin, kannattaa tutustua Orbean Endurance geometrian Avant malleihin.
Pyörä ajovalmiina kotiovellesi
14 päivää ilmainen palautusoikeus
Kotimaista pyöräkauppaa vuodesta 1949