
-51%
- Pyörällä ajettu yhteensä vain noin 10 tuntia bike parkissa
- Orbea Monocoque Race Carbon 160mm 29" 2022 hiilikuiturunko
- Fox 38 Float Performance 170 Grip 3 Grip joustohaarukka
- FOX FLOAT X2 Factory takaiskari
- Shimano XT 1x12 vaihteisto
- OC2 Dropper hissitolppa
- Shimano XT M8120 jarrut
- Race Face Turbine R30 Mullet TLR kieko
Orbea Rallon M10 L CUSTOM testipyörä
Orbea Rallon M10 2023 Large - gloss black, Myo testipyörä
myynnissä!
Hinta sis. alv 25.5%
2 999,00 €
6 179,00 €
Matalin hinta 30 päivän sisällä: 2 999,00 €
Haluan pyörän työsuhdepyöräksi
Pyörät toimitetaan
täysin koottuina ja lähes ajovalmiina,
ohjaustanko vain ajoasentoon ja menoksi!
Tutustu alennusportaisiimme tai lisää tuote ostoskoriin, alennukset lasketaan automaattisesti.
Työsuhdepyörä ? Työsuhdepyörän hankkiminen ei ole koskaan ollut näin helppoa, voit tilata pyörän suoraan verkkokaupasta. Lisää tietoa täältä!
Orbea Rallon M10 Myo 2023 Large, gloss black custom värillä,
FOX FLOAT X2 Factory takaiskarilla, Race Face Turbine R30
29" /27.5" kiekoilla.
Esittelypyörä myydään rajoitetulla takuulla. Runkotakuu on
voimassa 2v, mutta osien osalta ei. Osien suhteen ei
kuitenkaan huolta sillä pyörää huolletaan jatkuvasti ja osia
vaihdetaan uusiin tarpeen mukaan.
2022-2023 version uudistuneet ja kokonaan uudet ominaisuudet: runkogeometria, jousituksen toiminta, enemmän kokovaihtoehtoja, runkoon integroidut säilytystilat, uusi takahaarukka ja tietysti uudet värit! Siinäpä listaa kokonaisuudessaan joten avataan hieman tarkemmin kohta kohdalta.
Uudistettu runkogeometria. Pidempi ja loivempi kuin koskaan ennen!!! Vakiofraasi jota lähes jokainen pyörävalmis tajan edustaja on toitottanut endurotyyppisissä pyörissä vii meiset viisi vuotta, ainakin :) No mutta se on 2022 Rallonin kohdalla myös totta ja ihan perustellusti. Orbealla ei ole lähdetty mihinkään hullutteluun vaan pitäydytty fiksuissa ja tarpeellisissa muutoksissa mittojen, kulmien ja eri runkokokojen osalta. Reach mittaa on kasvatettu, uusi L koko vastaa karkeasti vanhaa XL kokoa jne. Standover on erittäin matala, joka mahdollistaa runkokoon valinnan ennemminkin rungon pituuden ja ohjaamon tilan perusteella, joka avaa mahdollisuuksia ostaa ns. taulukkomittaa suurempi pyörä ilman että se on liian suuri johonkin suuntaan. Käyttötarkoituksen ja kuskin mieltymysten mukaan siis! Jos pyörä tulee sekalaiseen ajoon ja vaikka pääosin bikeparkkiin, voi kuski valita kahdesta sopivasta koosta pienemmän ja leikkisämmän pöyrän, kun taas ndurokisapyöräksi pitempi runko voi olla nopeampi valinta. Rungon suunnittelussa on otettu myös huomioon pitkien hissitolppien käyttö ja hissitolpan saa lähtökohtaisesti kaikissa kokovaihtoehdoissa kokonaan rungon sisään, jolloin pyörään saadaan mahdollisimman pitkällä liikematkalla oleva tolppa. Keulakulma on myös hieman aiempaa loivempi ja satulakulma nykytrendin mukaisesti hieman jyrkempi parempaa satulasta polkemisasentoa ajatellen. Runkogeometria on edelleen hienosäädettävissä ns. flip chipin kanssa ja uusi runko on suoraan Mullet -yhteensopiva 29" ja 27.5" takakiekoille. Business in the front party in the back!
Jousituksen kinematiikka ja toiminta. Jousituksen toimintaa on jälleen hienosäädetty, suurimpina eroina entiseen ovat progressiivisuuden muuttaminen ja linkuston laakerointipisteiden siirto. Joustokäyrä poikkeaa entisestä alun herkempänä tuntumana joka parantaa pitoa ja mahdollistaa jousituksen paremman pintaherkyyden. Linkuston ns. pivot pointin muuttamisella on saatu jousitus reagoimaa n paremmin kulmikkaisiin iskuihin eli pyörä yksinkertaisesti kulkee paremmin ja kuski pystyy pitämään vauhdin helpommin yllä tökkivässä maastossa. Tuotekuvien joukosta löytyy suora an molemmista graafit verrattuna aiempaan malliin. Jousitus on myös suunniteltu tarpeeksi progressiiviseksi kierrejousi- iskareita ajatellen, coilia kehiin vaan siis! Runkoon integroidut säilytystilat, LOCKR. Kolme erillistä rungonsisäistä säiltystilaa energiageeleille, sisärenkaille, työkaluille, enduroburritoille, viikon vanhoille sämpylöille ja mitä kukin enduristi nyt rungon sisään aina laittaakaan. Pullotelineen alla suurin tila, jousituksen linkuston sisällä magneettikiinnitteinen multitool sekä vielä taka- akselissa erillinen 6mm kuusiokolotyökalu.
Takahaarukkaa on myös viilattu hieman ja taka-akselin laakerointipiste on nyt yksinkertaisempi, toimivampi ja siinä samalla hieman kevyempi.
Enduroon ja vaikkapa bike parkiin, Rallon toimittaa! "It's the difference between the tentative first go of the year and the ripping third lap of a midsummer day. It's the ease of knowing your suspension is dialed. It's a boost of confidence, speed and control when a bit more of any could make a winning formula. Enduralin is the extra bit of fun that turnsa good ride into a great one - the shouting of the crowd,a flow state of euphoria, cowbells, chainsaws, accelerated reaction time and enhanced perception. It's the difference between a Good Time and All-Time."
Asymmetrinen runko. Rallon asymmetrinen runkosuunnittelu tarjoaa ainutlaatuisia ominaisuuksia jousituksen säätöön sekä juomapullon ja varusteiden kiinnittämiseen. Takaiskarinkiinnityspisteet ovat normaalista keskilinjasta poiketen rungon oikeassa reunassa. Iskarin säätöihin pääse helpommin käsiksi lennosta. Rungosta menee myös vähemmän tilaa iskarille, jolloin suuren vesipullon saa helposti mukaan. Standover -mitta on myös erittäin matala, jolloin kuskilla on hyvin tilaa liikkua pyörän päällä.
Monocoque-OMR hiilikuiturunko. Orbean rungossa käytetää n sekoitusta eri hiilikuitulaatuja valmiiksi laserleikatuissa kaistaleissa. Menetelmällä minimoidaan luonnollisesti materiaalin ylijäämät, mutta ennen kaikkea oikeaa materiaalia saadaan oikeilla ominaisuuksilla oikeisiin paikkoihin. Lopputuloksena on kestävämpi, kevyempi ja yksinkertaisesti toimivampi runko.
Offset pivot link. Rallonin concentric boost jousituksen linkusto tarjoaa hyvän poljettavuuden, mainion jousituksen herkkyyden pienissäkin esteissä, hyvän progressiivisuuden sekä mahdollisuden henkilökohtaisiin säätöihin. Jousituksessa voidään käyttää Foxin ilma- ja kierrejousi- iskaria.
2022-2023 version uudistuneet ja kokonaan uudet ominaisuudet: runkogeometria, jousituksen toiminta, enemmän kokovaihtoehtoja, runkoon integroidut säilytystilat, uusi takahaarukka ja tietysti uudet värit! Siinäpä listaa kokonaisuudessaan joten avataan hieman tarkemmin kohta kohdalta.
Uudistettu runkogeometria. Pidempi ja loivempi kuin koskaan ennen!!! Vakiofraasi jota lähes jokainen pyörävalmis tajan edustaja on toitottanut endurotyyppisissä pyörissä vii meiset viisi vuotta, ainakin :) No mutta se on 2022 Rallonin kohdalla myös totta ja ihan perustellusti. Orbealla ei ole lähdetty mihinkään hullutteluun vaan pitäydytty fiksuissa ja tarpeellisissa muutoksissa mittojen, kulmien ja eri runkokokojen osalta. Reach mittaa on kasvatettu, uusi L koko vastaa karkeasti vanhaa XL kokoa jne. Standover on erittäin matala, joka mahdollistaa runkokoon valinnan ennemminkin rungon pituuden ja ohjaamon tilan perusteella, joka avaa mahdollisuuksia ostaa ns. taulukkomittaa suurempi pyörä ilman että se on liian suuri johonkin suuntaan. Käyttötarkoituksen ja kuskin mieltymysten mukaan siis! Jos pyörä tulee sekalaiseen ajoon ja vaikka pääosin bikeparkkiin, voi kuski valita kahdesta sopivasta koosta pienemmän ja leikkisämmän pöyrän, kun taas ndurokisapyöräksi pitempi runko voi olla nopeampi valinta. Rungon suunnittelussa on otettu myös huomioon pitkien hissitolppien käyttö ja hissitolpan saa lähtökohtaisesti kaikissa kokovaihtoehdoissa kokonaan rungon sisään, jolloin pyörään saadaan mahdollisimman pitkällä liikematkalla oleva tolppa. Keulakulma on myös hieman aiempaa loivempi ja satulakulma nykytrendin mukaisesti hieman jyrkempi parempaa satulasta polkemisasentoa ajatellen. Runkogeometria on edelleen hienosäädettävissä ns. flip chipin kanssa ja uusi runko on suoraan Mullet -yhteensopiva 29" ja 27.5" takakiekoille. Business in the front party in the back!
Jousituksen kinematiikka ja toiminta. Jousituksen toimintaa on jälleen hienosäädetty, suurimpina eroina entiseen ovat progressiivisuuden muuttaminen ja linkuston laakerointipisteiden siirto. Joustokäyrä poikkeaa entisestä alun herkempänä tuntumana joka parantaa pitoa ja mahdollistaa jousituksen paremman pintaherkyyden. Linkuston ns. pivot pointin muuttamisella on saatu jousitus reagoimaa n paremmin kulmikkaisiin iskuihin eli pyörä yksinkertaisesti kulkee paremmin ja kuski pystyy pitämään vauhdin helpommin yllä tökkivässä maastossa. Tuotekuvien joukosta löytyy suora an molemmista graafit verrattuna aiempaan malliin. Jousitus on myös suunniteltu tarpeeksi progressiiviseksi kierrejousi- iskareita ajatellen, coilia kehiin vaan siis! Runkoon integroidut säilytystilat, LOCKR. Kolme erillistä rungonsisäistä säiltystilaa energiageeleille, sisärenkaille, työkaluille, enduroburritoille, viikon vanhoille sämpylöille ja mitä kukin enduristi nyt rungon sisään aina laittaakaan. Pullotelineen alla suurin tila, jousituksen linkuston sisällä magneettikiinnitteinen multitool sekä vielä taka- akselissa erillinen 6mm kuusiokolotyökalu.
Takahaarukkaa on myös viilattu hieman ja taka-akselin laakerointipiste on nyt yksinkertaisempi, toimivampi ja siinä samalla hieman kevyempi.
Enduroon ja vaikkapa bike parkiin, Rallon toimittaa! "It's the difference between the tentative first go of the year and the ripping third lap of a midsummer day. It's the ease of knowing your suspension is dialed. It's a boost of confidence, speed and control when a bit more of any could make a winning formula. Enduralin is the extra bit of fun that turnsa good ride into a great one - the shouting of the crowd,a flow state of euphoria, cowbells, chainsaws, accelerated reaction time and enhanced perception. It's the difference between a Good Time and All-Time."
Asymmetrinen runko. Rallon asymmetrinen runkosuunnittelu tarjoaa ainutlaatuisia ominaisuuksia jousituksen säätöön sekä juomapullon ja varusteiden kiinnittämiseen. Takaiskarinkiinnityspisteet ovat normaalista keskilinjasta poiketen rungon oikeassa reunassa. Iskarin säätöihin pääse helpommin käsiksi lennosta. Rungosta menee myös vähemmän tilaa iskarille, jolloin suuren vesipullon saa helposti mukaan. Standover -mitta on myös erittäin matala, jolloin kuskilla on hyvin tilaa liikkua pyörän päällä.
Monocoque-OMR hiilikuiturunko. Orbean rungossa käytetää n sekoitusta eri hiilikuitulaatuja valmiiksi laserleikatuissa kaistaleissa. Menetelmällä minimoidaan luonnollisesti materiaalin ylijäämät, mutta ennen kaikkea oikeaa materiaalia saadaan oikeilla ominaisuuksilla oikeisiin paikkoihin. Lopputuloksena on kestävämpi, kevyempi ja yksinkertaisesti toimivampi runko.
Offset pivot link. Rallonin concentric boost jousituksen linkusto tarjoaa hyvän poljettavuuden, mainion jousituksen herkkyyden pienissäkin esteissä, hyvän progressiivisuuden sekä mahdollisuden henkilökohtaisiin säätöihin. Jousituksessa voidään käyttää Foxin ilma- ja kierrejousi- iskaria.
Pyörä ajovalmiina kotiovellesi
14 päivää ilmainen palautusoikeus
Kotimaista pyöräkauppaa vuodesta 1949