Pyörät toimitetaan täysin koottuina ja lähes ajovalmiina, ohjaustanko vain ajoasentoon ja menoksi!
Tutustu alennusportaisiimme tai lisää tuote ostoskoriin, alennukset lasketaan automaattisesti.

Työsuhdepyörä ? Työsuhdepyörän hankkiminen ei ole koskaan ollut näin helppoa, voit tilata pyörän suoraan verkkokaupasta. Lisää tietoa täältä!

9999,00 €

R1 / S / 155-172 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
R2 / S-M / 162-177 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
R3 / M-L / 173-186 cm
Varastossa Lähetys n. 3-4 arkipäivässä
R4 / L-XL / 178-194 cm Tulossa
09.08.2024
R5 / XL / 186-203 cm
Varastossa Toimitus: 10pv
  • Erittäin hieno Carbon SL HMF hiilikuiturunko
  • Kevyt, hiljainen, riittävä TQ HPR50 sähkömoottori
  • Pyörän kokonaispaino vain 16,50 kg
  • RockShox Pike Ultimate 140 mm + Rock Shox Deluxe Ultimate
    RCT jousitus
  • DT Swiss HXC 1501 Spline One hiilikuitunen eMTB spesifi
    kiekkosetti
  • Langaton SRAM X0 Eagle Transmission
  • Shimano XTR M9120 nelimäntäiset jarrut
  • Hiilikuitukammet + hiilikuitutanko
  • BikeYoke Revive hissitolppa
Täysin uuden sukupolven mallisarja Stevensiltä! Mallisto koostuu kolmesta eri versiosta, joille yhteistä on erittäin hieno SL HMF hiilikuiturunko sekä erittäin kevyt, hiljainen ja luonnollisen tuntuinen TQ HPR50 sähkömoottori. Mallistosta löytyy kaksi 140mm joustomatkalla olevaa trail -versiota sekä yksi 160mm joustomatkalla oleva enduropyörä.

Sähköjärjestelmä TQ HPR50

Erittäin kevyt ja kompakti sähkömoottori tarjoilee todella luonnollisen tuntuisen avustuksen, ollen samalla huiman hiljainen. TQ:n järjestelmä mahdollistaa visuaalisesti hyvin lähellä sähkötöntä pyörää olevan runkomuotoilun ja mikä tärkeintä erinoimaisen pyörän käsiteltävyyden sekä ajamisen hauskuuden!

Kohokohdat:

- Sähköjärjestelmän kokonaispaino 3,90kg (moottori 1850g ja akku 1830g) - Runkoon integroitu näyttö - Maksimivääntö 50Nm, maksimiteho 300W - Huomaamaton, mutta riittävän tehokas - 360Wh akku, laajennettavissa range extenderillä 160 wattitunnilla - Kolme avustustasoa, kustomoitavissa TQ E-Bike sovelluksen kautta

TQ HPR50 painaa vain 1850g, ollen lähes kilon kevyempi kuin esimerkiksi Shimanon EP8 sähkömoottori. Tehoa ja vääntöä on silti tarjolla aivan riittävästi ja ennemminkin juuri sopivasti kuskin tarpeisiin. Kokonaisuutena HPR50 tarjoilee erittäin luonnollisen ja luontevan tuntuisen avustuksen. Avustusjärjestelmä on kokonaan erillinen kokonaisuus muusta voimansiirrosta, jonka seurauksena joillekin sähköpyörille tyypillinen ylimääräinen polkemisvastus loistaa poissaolollaan, erityisesti kun ylitetään avustuksen loppumisraja 25km/h. Ilman avustusta E-Maverick käyttäytyy aivan kuin normaali avustukseton pyörä. E-Bike sovelluksen kautta voit säätää avustuksen tasoja ja luonnetta mieleiseksesi.

Järjestelmän akku on erityisesti suunniteltu HPR50 sähkömoottorin ja käytön luonteen tarpeita varten. Virtaviivainen ja kapea muotoilu antavat runkosuunnitteluun huomattavasti enemmän mahdollisuuksia kuin monen muun järjestelmän akut. 360Wh akku ja luontaisesti avustava ja vähäkulutuksinen sähkömoottori tarjoilevat ajamisen iloa tuntikausiksi, älä anna siis "pienen" akkukapasiteetin hämätä. Kapasiteetti on myös laajennettavissa pullotelinetyyppisellä lisäakulla.

Entäpä sitten itse pyörä, E-Maverick?

Kevyt, leikkisä ja mahdollisimman hauska ajettava, siinä oli Stevensin suunnittelutiimin lähtökohdat uuden mallisarjan pohjaksi. Tämä myös saavutettiin käyttämällä valtavirrasta poikkeavaa sähkömoottorijärjestelmää, huippuluokan hiilikuitua runkomateriaalina ja myös aiemmista malleista poikkeava runkogeometriaa.

Rungon paino on ainoastaan 2,6 kiloa, joka on saavutettu käyttämällä kaikessa mahdollisimman korkealaatuista hiilikuitua. Akku on myös täysin integroitu, jotta rungosta on kyetty tekemään mahdollisimman kevyt ja kestävä. Akun pystyy toki irrottamaan / vaihtamaan, mutta se vaatii sähkömoottorin irrotuksen ensin. Eri mallien kokonaispainot ovat sellaista luokka ettei vertailussa häviä mitä tahansa kilpailevaa merkkiä vastaan. Huippumalli AM 9.4.3 painaa vain 16,50kg ja enduroversio ED 9.4.3 sekin ainoastaan 18,50kg. Kaikkiin runkokokoihin sopiii pulloteline / range extender lisäakku.

Runkogeometria ja sopivan rukokoon valinta. E-Maverickissa on pitkälti siirrytty pois staattisista runkokokomerkinnöistä ja sopivan koon valinnassa käytetään pyörän reach- ja stack -mittoja sekä kuskin itsensä mieltymystä pyörän käyttäytymisestä. Jokaisesta mallista tehdään viittä eri kokoa, joissa kuskin pituuden mukaisesti yleensä kaksi eri kokoa ovat sopivat. Valitse pienempi runkokoko jos tahdot leikkisämmän ja ketterämmän pyörän tekniseen ajoon, suurempi koko jos ajo on enemmän kovaa sekä alamäkipainotteista ja tahdot vakaammin käyttäytyvän pyörän. Tarkemmat geometriataulukot löytyvät tuotekuvista. Kokomerkinnät ovat R1-R5 ja pituussuositukset seuraavanlaiset (suluissa vielä suuntaa-antava kirjainkoko):

R1 155-172 cm (S) R2 162-177 cm (S/M) R3 173-186 cm (M/L) R4 178-194 cm (L/XL) R5 186-203 cm (XL)

Ja kuten aina, myös E-Maverickit kuuluvat testipyörävalikoimaamme, testaa tositoimissa kotipoluilla ennen ostopäätöstä!

E-Maverick AM 9.4.3. Malliston kevein huippumalli parhailla osilla. RocShox Pike Ultimate + Deluxe Ultimate RCT jousitus, DT Swiss HXC 1501 kiekot, Shimano XTR M9120 nelimäntäiset jarrut, SRAM XO Eagle AXS Transmission ja valikoidut hiilikuitosat FSA:lta ja Racefacelta.

E-Maverick ED 9.4.3. Se myllympi versio! E-Maverick malliston enduropyörä 160mm joustomatkalla ja agressiivisempaan käyttöön suunnitelluilla komponenteilla. Fox 36 Performance Elite eMTB + Fox Float X Performance Elite jousitus, DT Swiss HX 1700 kiekot, Deore XT M8120 nelimäntäiset jarrut 203mm jarrulevyillä. Shimano Deore XT 12-v vaihteisto.

E-Maverick AM 7.4.3. Tasapainoinen järkipaketti! Rockshox Pike Select+ / Deluxe Select 140mm jousitus, DT Swiss HX 1700 kiekot, Shimanon M6120/6100 jarrut 203mm jarrulevyillä, Shimano Deore XT 12-v vaihteisto.

Yksi asia on kuitenkin aivan varma, ajettuasi tällä tositoimissa et voi kuin hymyillä lenkin päätteeksi! Ja mikäpä maastopyöräilyssä olikaan oleellisinta? ;)

Tuotekoodi: STEMAM943

Valmistaja: Stevens

Stevensin tuotesivu

.
Runko:
Carbon SL HMF
Moottori:
TQ HPR50
Akku:
TQ HPR-BAT01 360Wh
Laturi:
TQ 4A charger
Näyttöyksikkö:
TQ HPR Display
Etuhaarukka:
RockShox Pike Ultimate 140mm
Takaiskari:
Rock Shox Deluxe Ultimate RCT
Kammet:
FSA CK-702/IS hiilikuitu
Eturatas:
32
Takapakka:
Sram X0 1295 Eagle
Polkimet:
MTB Flatpedal Reflex
Vaihtajat ja vivut:
SRAM X0 Eagle Transmission, 12-speed
Jarrut:
Shimano XTR M9120, 203/180 mm
Ohjaustanko:
Race Face Next-R Carbon 800mm, Rise 35 mm
Ohjainkannatin:
Race Face Turbine-R
Satula:
Fizik Terra Alpaca
Istuinkannatin:
BikeYoke Revive 125 / 160 / 185 mm
Kiekot:
DT Swiss HXC 1501 Spline One
Renkaat:
Schwalbe Wicked Will Evolution 65-622, Super Ground, Addix Speed Grip, Snakeskin, Tubeless Easy
Paino:
16,50kg
Pyörä + kuski maksimipaino:
140 kg
Shimano PD-M520 hopea polkimet

Shimano PD-M520 hopea polkimet

Varastossa

49,90 €

Tutustu tarkemmin
  • Avonainen muotoilu pitää mudan poissa.
  • Säädettävä jäykkyys.
  • Tiivistetty cartriddge-akseli.
  • Klossit tulevat mukana.
  • Hopea.
DMR V8 musta polkimet

DMR V8 musta polkimet

Ei varastossa

36,00 €

Tutustu tarkemmin
  • poljinrunko alumiinia, akseli cromo-terästä
  • rasvattavissa mukana tulevalla ruiskulla poljinta
    purkamatta
  • Paino 528g
Rock Shox iskaripumppu 600 psi

Rock Shox iskaripumppu 600 psi

Varastossa

60,00 €