Pyörät toimitetaan täysin koottuina ja lähes ajovalmiina, ohjaustanko vain ajoasentoon ja menoksi!
Tutustu alennusportaisiimme tai lisää tuote ostoskoriin, alennukset lasketaan automaattisesti.

Työsuhdepyörä ? Työsuhdepyörän hankkiminen ei ole koskaan ollut näin helppoa, voit tilata pyörän suoraan verkkokaupasta. Lisää tietoa täältä!

475,00 €

Ikki Race S2 (175-185cm) Ei varastossa
Kysy saatavuus:
Mith Race S2 (175-185cm)
Varastossa Lähetys n. 3-4 arkipäivässä
  • Testipyörä on tarkoitettu pyörän testaamiseen ennen
    varsinaisen pyörän ostoa, testipyörät eivät ole myynnissä
  • Maksat vain rahtikulut
  • Luethan testipyörien ehdot, maksu vain luottokortilla
  • Jotain oikeasti uutta ja erilaista pyörärintamalla!
  • Upea hiilikuiturunko saumattomasti integroiduilla osilla
  • Bosch Performance CX sähkömoottori 750 Wh akulla
  • Fox 38 Factory 170mm joustohaarukka, Fox X2 takaiskari
  • Langaton SRAM GX AXS 1x12 sähkövaihteisto
  • Formula Cura 4 hydrauliset levyjarrut
  • Crankbrothers Synthesis E-Bike 29/27.5" kiekot
  • Deux enduro ohjaamo
  • Fox Transfer Factory hissitolppa
Oletko miettinyt astetta paremman maastopyörän ostoa, mutta haluaisit kokeilla pyörää ensin tositoimissa? Nyt se on mahdollista, Bikeshop.fi tarjoaa ensimmäisenä ja ainoana verkkokauppana mahdollisuuden aitoon ja rehelliseen testikokemukseen! Tarjoammekin valikoituja Orbean malliston maastopyöriä testattavaksesi pariksi päiväksi, ainoastaan rahtikulujen hinnalla + väliaikainen pantti 475,00 e. Toimitamme pyörän täysin ajovalmiina lähimpään Matkahuoltoon. Testipyörien kohdalla saatavuustieto "Ei varastossa" tarkoittaa että kyseinen pyörä on juuri testattavana. Voit siis tilata sen ja pyörä lähetetään sinulle heti kun se palautuu aiemmalta testijaksolta.

Mikäli olet testijakson ja pyörän palautuksen jälkeen innoissasi pyörästä (mitä emme epäile hetkeäkään) ja tahdot hankkia itsellesi samanlaisen, toimitamme sinulle upouuden sopivalla runkokoolla. Joten eiköhän mennä metsään!

Tutustu lisätietolinkistä testipyörien sopimusehtoihin huolella ennen tilausta.

Unno, ei todellakaan kuten muut pyörämerkit! Ennen kuin sukelletaan sen tarkemmin yksittäisen pyörämallin saloihin, Unno merkkinä sekä merkin pääsuunnittelija ansaitsevat esittelyt.

Jos nimi Cesar Rojo ei ole entuudestaan tuttu niin kyseessä on menestyksekäs ex- alamäkikuski, vahvasti modernin long and slack -maastopyörägeometrian taustavaikuttaja muiden pyörämerkkien kautta, espanjalaisen CERO Design -yrityksen perustaja sekä luonnollisesti Unnon yksi pääsuunnittelijoista. Cesar CERO Designin tiimeineen on ollut vaikuttamassa monien maastopyörämerkkien suunnittelussa ja Ceron asiakaskuntaan moottoripyöräpuolella kuuluukin sellaiset legendaariset merkit kuten KTM ja Husqvarna. Herran suunnittelupöydältä onkin lähtöisin useita edistyksellisiä ja sanoisimmeko jopa vallankumouksellisia visioita, nyt viimeisempänä oma Unno pyörämerkki. Olemmekin erittäin innoissamme että Unno on nyt rantautunut meille Suomeen!

Miksi Unno? Merkin pääajatuksena on olla uniikki ja tehdä asiat eri tavalla kuin muut, eikä pelätä olla erilainen, vaan keksiä jotain oikeasti uutta. Pelkkä visuaalinen puoli ei tietystikään yksinään ole tarpeeksi, pyörän täytyy olla myös ilo ajaa. Jos tahdot ajaa jotain oikeasti erilaista ja innovatiivista, pyörän joka itsessään on äärimmäisen vaikuttava, niin ajossa kuin tallin seinällä, olisiko Unno seuraava pyöräsi?

Unno Mith (aiemmin nimeltään Boös). Unnon eri mallien nimeäminen vaatii ehkä pientä selvennystä. Unnon aiempien mallien nimet on johdettu eri mantereiden vuorista ja Mith on nyt brändin kuudes pyörämalli, joten maapallolta loppuivat pyöräiltävät mantereet kesken (voidaan toki kiistellä etelämantereen maastopyöräilyskenestä). Mikäpä siis luontevampaa Mithin tapauksessa (kyseessä on kieltämättä aika avaruusajan pyörä), kuin siirtyä aurinkokunnan muille palloille. Mith saa nimensä Saturnuksen kuun Titanin Mithrim Montes vuoristosta. Sanoisimme että melko luontainen nimeämismetodi aikalailla "outside the box" ajatteluun perustuvalle merkille. Mithrim -vuoret esiintyvät muuten alunperin Tolkienin kuvitteellisessa Keski-Maassa. Titanin Mithrim Montes vuoriston korkein kohta on arviolta 3337 metriä korkea, joka on aika lähellä pyörän sähköjärjestelmän maksimaalista kiipeämiskykyä Eco moodilla. Unnon omissa todellisissa ajo-olsuhteissa ajetuissa testeissä ajettiin 65 kilometrin matka johon kuului 2900 nousumetriä ja perille päästyä akkua oli vielä 18% jäljellä.

Mith integraatio. Pyörän ajatusmaailma perustuu hyvin pitkälti integraatioon ja sen kautta saavutettavaan toiminnallisuuteen ja ulkonäköön. Pyörää katsoessa ei todellakaan ensimmäisenä tule mieleen sähköpyörä jossa on nykymittapuulla todella suuri 750 Wh akku. Erityisesti sivuprofiili ei huomattavasti eroa sähköttömien enduropyörien runkoputkien ulkonäöstä. Runko on pullollaan tarkkaan mietittyjä integroituja yksityiskohtia kuten piilotettu satulaputken kiristin, hienosti vedetyt jarruletkujen viennit, saumattomasti rungon vaakaputken yläosaan upotettu Boschin Kiox näyttö sekä ketjuohjuri varmistamaan voimansiirron toiminnan tilanteessa kuin tilanteessa.

Range anxiety? Real Autonomy. No BS! Sähköpyörällä ajavia tai niiden hankintaa miettiviä arveluttaa monesti miten akku kestää ja entä jos se loppuukin kesken lenkin. Boschin uusin Performance CX sähkömoottori yhdistettynä suuren kapasiteetin (750 Wh) akkuun tarjoilevat maastoajonautintoa tunneiksi ja kymmeniksi kilometreiksi tuhansilla nousumetreillä.

Jousitus. Tässä näkyy erityisesti Unnon ja CERO Design tiimin vuosien kokemus pyörien suunnittelusta ja jousituksen toimintaan keskittymisestä. Mithin rungon jousitus on joustomatkaltaan 160mm ja joustokäyrältään hyvin progressiivinen. Sag eli jousituksen alkupainauma on suunniteltu 35% tuntumaan, joka antaa erittäin herkän alkujouston ja erinomaisen pohjaamisen vastustamisen. Sopii erinomaisesti käytettäväksi myös kierrejousi-iskarien kanssa, coil -kuskit huomio!

Ekologisuus. On varmasti valtaosalle selvää että hiilikuitu ei ole aina se ympäristöystävällisin materiaali ja yhden suhteellisen pienen pyörävalmistajan mahdollisuudet vaikuttaa asioihin ovat pienehköt. Siitä huolimatta Mithin tuotannossa on panostettu ympäristöön siinä missä vain mahdollista. Unno yhteistyössä Oceanworksin kanssa käyttää jokaisen pyörän valmistukseen 184g kierrätettyjä muoveja, joista valtaosa tulee meristä kerätystä muoviroskasta. Ei ehkä vaikuta paljolta, mutta pienet purot muodostavat suuret virrat ja emmepä juuri ole kuulleet vastaavasta muilta pyörämerkeiltä, ainakaan vielä.

Ja viimeisenä pyörän sielu eli runko ja geometria. Runkomateriaaliksi on valikoitunut hiilikuitu, sillä suunnittelutiimin mukaan vastaavaan rungon tekeminen esimerkiksi alumiinista olisi ollut lähes mahdotonta. Mith on suunniteltu kestämään mitä tahansa kuski pyörän eteen keksikään heittää. Vakaa ja hauska, aina valmis lähettämään! Tuplariviset EnduroMax laakeroinnit linkustossa, erittäin korkean lujuuden hiilikuitu, 4 vuotta kehitystä ja testausta sekä maastossa että "kidutuslaboratorissa", 5 eri prototyyppiä ja vuosien kokemus pyörien suunnittelusta muille merkeille tarjoavat vakuuttavan kokonaisuuden pyörän rungolle.

Rungon kokomitoitus perustuu pitkälti ohjaamon tilaan ja rungon ns. reach mittaan. Sen sijaan että runkokoot olisi nimetty perinteisen S,M, L jne. kokojen mukaan, Unno käyttää reachiin sekä kuskin pituuteen perustuvaa mitoitusta. Koot ovat S1 alle 175cm kuskille, S2 175-185cm kuskille ja S3 yli 185cm kuskille.

Speksilistasta ei tässä kohtaa tarvinne mainita, kaikki yksittäiset osat ovat aikalailla parasta mitä tähän hintaan on tarjolla, tarkempi osalista löytyy teknisistä tiedoista alta.

Ja Mithän kuuluu tietysti testipyörävalikoimaamme, joten jos et vielä ole vakuuttunut niin tilaa testipyörä kotipoluille testattavaksi ja päätä itse!

Tuotekoodi: UNNOTESTIMTB

Valmistaja: Unno

https://www.bikeshop.fi/testipyorat

.

https://ebike-mtb.com/en/unno-booes-race-2022-exclusive-review/

Runko:
Unno Mith hiilikuitu
Moottori:
Bosch Performance CX gen 4
Akku:
Bosch Powertube 750 Wh
Näyttöyksikkö:
Runkoon integroitu Bosch Kiox
Etuhaarukka:
Fox 38 Factory 170mm Kashima
Takaiskari:
Fox FLOAT X2
Kammet:
e-THIRTEEN e*spec plus 160mm
Eturatas:
CR Eagle 36T
Takapakka:
SRAM XG 1275 Eagle 10-50
Polkimet:
-
Vaihtajat ja vivut:
SRAM GX AXS sähkövaihteet
Jarrut:
Formula Cura 4, 220mm / 203mm jarrulevyt
Jarrukahvat:
Formula Cura 4
Ohjainlaakeristo:
Acros Internalt IS 1.5/1.5"
Ohjaustanko:
Deux Integrated Enduro 40mm / 20mm
Ohjainkannatin:
Deux Integrated Enduro 40mm / 20mm
Istuinkannatin:
Fox Transfer Factory
Kiekot:
Crankbrothers Synthesis Alloy E-Bike 29 15x110 etu, 27.5 148x12 taka
Renkaat:
Maxxis Assefai 29x2.5 Exo+ TR 3C Maxxgrip etu, Minion DHR 2 27.5x2.4 Maxxterra 3C DD TR taka
Paino:
Runkokoosta riippuen noin 22-23 kg
Crankbrothers Eggbeater 3 polkimet

Crankbrothers Eggbeater 3 polkimet

punainen / hopea

Varastossa

129,00 €

Tutustu tarkemmin
  • Pikkuveljiään paremmilla laakeroinneilla (neulalaakeri) ja
    valettu teräsrunko ja "siivet".
  • Irrotuskulma 15° - 20°
  • Mukana klossit ja shimmilevyt.
  • Takuu 5v.
  • Paino: 288g / pari
Orbea Rise Range Extender M

Orbea Rise Range Extender M

Varastossa

599,00 €

Tutustu tarkemmin
  • Lisää Orbea Rise pyörän akkukapasiteettia 252Wh
SKS jalkapumppu Rennkompressor

SKS jalkapumppu Rennkompressor

oranssi

Varastossa

69,90 €

Tutustu tarkemmin
  • Sopii kaikille venttiilityypeille
  • Vahva ja kestävä rakenne
  • Helposti ilmaa pyörään kuin pyörään