Julkaistu: 03.01.2014

Käynnissä olevan uudistusprosessin / vuoden vaihtumisen johdosta vanhat kanta-asiakasalennukset ovat jostain syystä nollautuneet. Verkkokauppa ei siis tällä hetkellä laske oikeita alennuksia vanhojen ostojen perusteella.

Mutta ei hätää! Tilaushistoriasi on kuitenkin tallessa, joten kanta-asiakasalennuksen määrittävät tiedot löytyvät asiakarekisteristämme. Ilmoita siis tilausta tehdessäsi mikäli sinulle pitäisi tulla alennus vanhojen ostosten perusteella, tarkistamme ja korjaamme alennuksen tilaukseesi jälkikäteen. Mikäli maksat ostoksesi luottokortilla hyvitämme alennuksen takaisin kortillesi, verkkopankkimaksuissa tarvitsemme alennuksen oikaisua varten tilinumerosi.

IT-velhot paikantavat vikaa ja toivottavasti saamme tilanteen normaaliksi piakkoin!